torsdag, maj 21, 2009

Torsdagen den 21a Maj 2009, dag XI i mitt nya liv...

Halloj alla!

Jag hann inte skriva igår, gårdagen gick med ljusets hastighet....
startade med en lagom stressig morgon, jag hann precis väga mig, dagens ( läs gårdagens ) vikt är 8, 2 minus i protokollet... fantabulous!!
Sedan bar det av till en arbetsgivare för mer info om troligt extraarbete under sommaruppehållet.....
eftersom jag hade lite tid över, drog jag till min favoritskola i hela världen, för att se vad som hände där... ingen handledare i sikte dock.. men är det onsdag så är det....*ler**

Det spelade tillsist inte lika stor roll, när de underbart rara eleverna kom springande från långt håll för att få den eftertraktade kramen... vilka mysiga barn!
Jag överraskade dem ordentligt, de blev så glada.....

Efter det trevliga besöket, ringde jag min älskling, han var redan på väg hem.
Vi bestämde att vi skulle ses i V-h , för vidare tur hemåt mot slutlig packning.....

Vi packade klart, gjorde det som behövdes och sedan drog vi nedåt västkusten till...Kungshamn, mamma, pappa och fåren.

Lång resa, men väl värt besväret när man väl är framme!

Vaknade imorse av att mobilen skrålade att det var dags för shake..... the story of my life- yeah!

Har inte haft möjlighet att väga mig, glömde vågen hemma....suck!
Fast det blir väl ännu roligare sedan att se hur mycket jag har gått ned på dessa dagar....

Ha en bra dag!
Sara ;)

Bild: http://fullmoepanic.blogspot.com/2008/01/minami-ke-is-dead-long-live-minami.html

Inga kommentarer: