söndag, maj 17, 2009

Grattis! Älskade Norge!!



Först för att det är Er nationaldag idag! Sedan till den sanslösa vinsten ... vilken jordskredsseger!

Mitt hjärta ligger alltid och vacklar mellan mitt riktiga hemland och mitt absoluta favoritland, vid sådana här tillfällen....

Jag minns min barndom, då Norge aldrig vann någonting, de bara kom allra sist..... i Eurovisionschlagerfestivalen.....

- Jag är så Lycklig!!

Ett Stort Grattis till Er alla!

Jag ser fram emot en final i Oslo 2010.

Kram!

Sara ;)



Bild: http://sv.wikipedia.org/wiki/Norges_flagga

2 kommentarer:

Frida M sa...

Det var en helt underbar låt och mycket glad och värdig vinnare!

true_duranie_still sa...

Absolut, en sann schlager i ordets rätta bemärkelse!
Tack för att du tittade förbi, jag följer dig from igår. Mkt bra blogg!
;)