onsdag, maj 13, 2009

Nu är det sannerligen dags!

I syfte att göra detta projekt aningens lite mer av allvarlig art, samt att göra ett bestående avtryck....

Nu är det sannerligen tid för den STORA FÖRÄNDRINGEN...

Jag startade i måndags, med min kur, den ska vara i exakt 3 veckor. Jag kommer att försöka att rapportera varje dag, både för min egen skull och kanske för att det kan vara intressant att följa min viktnedgång..

Idag onsdagen den 13 maj 2009, har jag förlorat .. 5kg! från min ursprungsvikt. Ja jag är stolt, men det är ju inte utan eftertanke....

Jag vet att mitt liv mer eller mindre hänger på om jag klarar att gå ner de kilon som krävs när de tre veckorna är till ända, men det gör ju inte att all abstinens upphör eller aldrig startar...

Som jag sade vid lunchtid idag..jag skulle kunna mörda för en hög köttbullar... sedan gick det ungefär 10 minuter och då var de inte lika viktiga längre de där bullarna.

Vem har sagt att vilja inte kan försätta berg??

Ahh, kanske vetskapen om att jag är riktigt illa ute om jag inte klarar det.. det har nog del i det också...

Ha en underbar kväll!

Kramar från en lättare Sara ;)

Ps. det syns på vissa ställen på kroppen, redan...Ds


Inga kommentarer: