fredag, maj 15, 2009

Fredagen den 15e maj 2009, dag IV på mitt nya liv..


Har inte så mycket tid att skriva på just nu, men ett litet inlägg hinner jag nog med...
En fågel viskade i mitt öra att efter 3e dagen skulle "suget" försvinna... hmmm, jag får nog återkomma om detta tror jag.... *ler***

Klockan är nu 0925 och jag får ingen shake förrän klockan 10oo, det suger riktigt hårt! ska gå och köpa mig en Loka eller något liknande så jag inte svimmar innan vi har gruppat oss klart...

ställde mig på vågen i morse, nu är jag uppe i lite över 6 kilo bortfall på en vecka!! Kan detta vara gängse det som ska ses som brukligt??
Kan jag i såfall räkna med att jag i slutet av nästa vecka har förlorat staggering... 12kg???

Hmm , vi får se... men hoppet finns ju... såå...

Ahh , jag vet! Angelina - igen!
Hittade inget bättre eller vackrare, och tidsmässigt så hinner jag inte leta vidare, men jag lovar bättring....

Solen skiner i skrivande stund och lite över 6 kg lättare svassade jag till skolan idag, hade inte väskan varit så tung hade jag bergis studsat likt Chris Martin... kanske inte riktigt så, men fan jag ÄR på väg!!!


Stor LYCKLIG Kram ;)
Sara

Bild:http://media.rd.com/rd/images/rdc/mag0706/angelina-jolie-mother-01-af.jpg

Inga kommentarer: