lördag, maj 23, 2009

Lördagen den 23e Maj, 2009- vackert väder och studs i benen..


- Idag har det i alla fall varit riktigt fint och soligt väder!!


Vi gick på en trevlig promenad jag och älskling, nästan ända bort till något som heter Tullboden. Fast hela vägen gick det inte att gå, det gjorde ingenting, vi hade det riktigt trevligt.

Studs i benen fick jag känning av också, det var riktigt länge sedan, ska jag säga!

Jag var ju så avundsjuk på Chris Martin ( sångaren i Coldplay) när jag var och såg deras konsert... så där brukade jag också vara... hmmm

Ahh, kanske inte exakt så, men på bra väg i alla fall.....

Trevlig promenad, trevligt väder och trevligt sällskap, vad mer kan en kvinna önska sig??

Ingen viktinformation idag heller, den nyfikne får hålla sig till på måndag morgon...*ler**

Kram!

Sara ;)

Bild/er: Sara




Inga kommentarer: