torsdag, maj 14, 2009

Torsdagen den 14e maj 2009, dag III, som ny människa...


Det finns en STOR vilja att förlora alla de där onödiga kilona, en vilja så stor ... men det finns också en STOR rädsla för att i processen tappa kontrollen. Ett skumt beteende utbytt mot ett annat liksom. Jag har ju vid det här laget svart bälte i onödiga laster och diverse...

Därför läser jag nu på allt jag kan komma över ( i mina studeringspauser, såklart!) om HUR? ett " normalt" liv går till.... utan matmissbruk eller Coca-Cola nojja...

En sak vet jag i alla fall så här långt.. jag skulle gärna sluta äta kött - helt. Idag äter jag inte gris, men jag vill fortsätta....

Jag vill passa på att TACKA magister B för de tips jag fått samt förståss för den trevliga pratstunden över en kopp te.

Politik är bland det absolut intressantaste som finns, men få gånger är det lika intressant som när vi möts....*ler**

Sist men inte minst idag har jag förlorat... - tadaah; 5,7 kg!


Eftersom jag alltid varit en retsticka, ska jag avsluta med att säga att Olof Palme brukade säga:

"Politik är att vilja"

Angelina Jolie, för att hon är något av det vackraste jag skådat....


Kramar till alla!
Sara ;)

Bild: http://gallery.newkerala.com/wallpaper/Angelina-Jolie/

Inga kommentarer: