tisdag, maj 19, 2009

Tisdagen den 19e Maj 2009, dag VIIII i mitt nya liv...


Ahh, jag vet att det regnar ute idag, men inuti mig är det solsken!
Kollade min vikt imorse... tam tam tadaahh! Idag har jag förlorat... 7,4 kg från min urspungliga vikt!!
Känns overkligt och mycket, mycket bra!
Men fortfarande lite gissel... jag märker inget själv.. vad är felet??!
Tycker fortfarande att jag är lika plufsig som för 9 dagar sedan. Besynnerligt...
Det genomtråkiga vädret till trots, har jag solsken... men fortfarande kvarstår ett frågetecken, bara siffror eller??
Imorse vaknade jag dessutom av ett mess från en av mina små systrar... tänk att ett enkelt mess kan ha sådan effekt!
Innan jag visste vad som hänt, hade jag inte bara svarat, men gått upp och fixat havregrynsgröt å grejer... hmm jag själv är ju inte riktigt där- än!
Men det fanns andra hungriga vargar... *ler**
Ha en underbar dag, regnet till trots!
Själv ska jag gå och ta mig en shake, mobilen skrålar att det är dags....
Kramar!
Sara ;)

1 kommentar:

Pappa sa...

Det var väldigt duktigt och jag är säker på att du kommer att lyckas med din vikt likväl som du lyckas med dina studier.
Kram och mycket Frolic!
Pappa