lördag, maj 16, 2009

Bakslag... Lördagen den 16e maj 2009, dag VI i mitt nya liv..



Naturligtvis var det väntat, men....

Inte så här och inte nu, jag är inte svag som person, men någon form av abstinens är jag nästan helt säker på att det är.....

Såå, vad ??

*Socker?
*Cola?
*Red bull?
*Mat?

Kanske är det så att det egentligen är allt i kombination.. jag chockar min kropp, det ÄR helt säkert!

Känner mig inte ens ett dugg smalare eller lättare...men, 6 kg det borde väl kännas? Eller?
Lyssnar på Duran, om och om igen.. om och om igen...

-Ge mig kraft.... kraften att inte falla till föga, kraften att hålla ut i 2 veckor till.
Vad är två ynka veckors pina, jämfört med ett helt liv som .. blobber??
Med allt vad det kan innebära med trolig diabetes och förmodligen för tidig död.........

Nåväl morgondagen, är ett helt nytt kapitel. En dörr står vidöppen full av nya möjligheter... imorgon känns det säkerligen bättre.

Kram!
Sara ;)


Bild: http://www.imeem.com/ballblom44/photo/wPqe6SFGmq/

Inga kommentarer: