tisdag, september 28, 2010

Opponeringshysteri....

Det finns examinationer, och det finns examinationer.....

Ja, jag vet att jag bergis har sagt dessa ord femhundratrettiomiljarder gånger här på bloggen, men ...

Imorgon går precis hela dagen åt till olika opponeringar som jag och Magister D, skall utföra.. och sist av allt... drumroll please....
Kommer vår egen text att bli opponerad på.. kan man skriva så??
Det jag menar är att främmande människor ska opponera på vår text...

Men... jag har positiva vibbar... ja alltså det känns... helt okay... eller... jag tror att det kommer gå bra... det måste bara göra det!

Jag är till hälften nervös, och till hälften not so nervous....

Ah, hur det går kan bara tiden utvisa. Men ni får gärna hålla tummarna för oss!

Kramar!

Sara ;)


Inga kommentarer: