torsdag, augusti 12, 2010

Semester 2010..

Solen lös med sin frånvaro.. större delen av semestern......

Till en början var detta ett hårt faktum, att var vi än vände oss möttes vi av regn åska stormar och annat....

Men så hände något, för i backspegeln när jag tittade i den, insåg jag att det var en mycket bra semester - vädret till trots..

Vi startade med 2 veckor på västkusten, vi möttes givetvis med ... ja ni gissade rätt! Åska regn och en tromb... sedan hade vi sammanlagt EN dag med sol - på TVÅ veckor... detta samtidigt som Stockholm hade värsta sommarvärmen.... hmmmm ! Men från den positiva sidan sett så inträffade denna soldag då min kusin och hennes familj kom och hälsade på, såå inte så illa i alla fall!

Vi kom hem efter 2 sköna och (ganska ) avkopplande veckor, jag badade med killarna varje dag utom en, och då var det riktigt kallt!

Vecka tre tog vi det... piano... på alla sätt som finns...

Skönt att bara ... finnas och göra det som faller oss in....På lördagen var det sedvanlig syskonträff, denna gång i V-h. Jag saknade min älskade lillebror,och även värdparets son, som inte kunde närvara, men det är sånt som händer......

Ca en vecka senare åkte vi till Vingåker för att fira en älskad svåger / farbror , detta var precis som vanligt, helt gudomligt! Underbara människor, fantastiska släktingar som jag älskar högre än ord kan återge....

På söndagen åkte vi så tidigt på morgonen till Stora Skuggan vid -----Stockholms Universitet, detta med ett enda i vårt sikte, att återse vårt älskade Iron Maiden, detta gjordes även det i sämst tänkbara väder....men...

På det hela taget blev semestern, helt underbar oavsett vilket väder som rådde....

Kramar till alla!

Sara ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju haft en supersemester ju! Kram Lena Kulo