tisdag, januari 27, 2009

FRIENDS.....

Det är läskigt, när en simpel reklamsnutt skakar om en så att man är nära gråten....

Det finns de som hävdar att kroppen minns, även om hjärnan för längesedan preskriberat det som hände....

Precis som alltid, tackar jag dig för att du valde att se mig, när jag var osynlig för de allra flesta. Du kom in i mitt liv, när allt hopp var ute. För det tackar jag dig! Du är mitt livs stora kärlek, det kommer du alltid att vara.

Jag älskar dig, massor!

din Sara ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den här reklamen träffade där den skulle. Men varför kommer högstadiet i revy i mitt huvud... Många har haft/har det som hon. Många fler än någon vet... Puss på dig!

true_duranie_still sa...

så äckligt och så sant!

Jag har ändå haft tur, det måste jag tillstå.
Och DU min vän/syster, jag är så glad att du finns i mitt liv!
Kramar o pussar tillbax!