onsdag, februari 11, 2009

What I got to do to make you love me?

What I got to do to make you care?

What do I do when lightning strikes me?

And I wake to find that you're not there?

What I got to do to make you want me?

What I got to do to be heard?

What do I say when it's all over?

Sorry seems to be the hardest word

It's sad, so sad It's a sad, sad situation And it's getting more and more absurd

It's sad so sad Why can't we talk it over? Always seems to meSorry seems to be the hardest word

Blue feat. Elton John - Sorry seems to be the hardest word, 1976/ 2002

Ibland, men bara ibland saknar jag dig faktiskt. Frågan jag ställer mig är då, är det dig jag saknar eller är det bara min inre bild av hur jag skulle vilja att du skulle vara, som jag saknar??

Är då ett enkelt förlåt det som behövs? Förmodligen inte. Det behövs så oändligt mycket mer, och vi är inte där, och vi lär nog dessvärre aldrig hamna där heller...

Detta till trots, är det just dig jag kommer att tänka på, när jag hör den här låten ...

Kramar och godkväll!

Sara ;)

Inga kommentarer: