tisdag, maj 20, 2008

A blast from the past...

- Okaay, nu ska vi se om detta fungerar..???

Hunting high and low/ A-ha, 1985 ;)

Det låter nog dramatiskt, men ingenting blev egentligen sig riktigt likt efter att jag såg den första gången. Det finns en stämning och ett djup, som jag sällan skådat - varken förr eller senare. Mortens röst fick och får min själ ( fortfarande ) att njuta fullt ut. Det är alltför sällan jag känner det där alldeles extra, det som gör hela skillnaden, det som får mig att bli tårögd bara för att det är så vackert.

Ahh, jag vet, det här är en gammal, gammal låt. Jag gråter sällan när jag hör den idag, men nog finns det andra A-ha låtar som berör..

Vill bara testa om detta fungerar..eller??

Kram ;)

Tusen tack, Sara för hjälpen!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja titta nu fungerar det! :)