måndag, januari 25, 2010

Dagens glädjelista 25e januari 2010..


1. Mitt nya jobb, nya utmaningar, nya äventyr och därtill massor med beröm som glasyr på kakan, inte illa alls!

2. Min älskade, underbara familj! alltid & förevigt! <3

3. Pappa, världens bästa pappa i hela världen! Ingen kan någonsin mäta sig med honom, det var väl värt den långa väntan <3!

4. Vänner, gamla och nya och alla de därimellan!

En älskad syster som alltid finns närvarande- no matter what ! <3

En älskad vän, på långt håll... 110 mil för att vara exakt, men så kär! ( som nu oxå fått jobb!! ) <3

En älskad vän sedan lååångt tillbax, som varit ... ska vi säga aningens frånvarande ... som åter dykt upp, jag älskar dig! Det kommer jag alltid att göra, rädslan finns att jag bara är lättlurad, men jag är villig att chansa! <3

5. Snö, som ligger kvar! Jag älskar sommaren, med varma sommarvindar och bräckt vatten i ansiktet under en segeltur, men nu när vi har vad vi önskat så länge.. varför då klaga??

6. Entusiastiska och engagerade tränare, likväl senseis som fotbollsdito, ni är fantastiska - hela högen! Dåliga tränare finns det i drivor därute, ni gör min dag och min vecka!!!! ;)

7. Duran Duran

8. Snart, snart, snart är hon här! <3


Kramar till Alla!

Sara ;)


Bild: www.ragdollklubben.se

Inga kommentarer: