måndag, november 30, 2009

Om vänskap och c-uppsatser.....


Om Vänskap...

Vänner komma, vänner fara, så låt oss alltid vänner vara!

Ibland spelar livet mig spratt som jag inte riktigt förstår, men som jag omfamnar varmt!
Jag måste erkänna att jag tillhör de lyckligt lottade...
Jag som var så ensam som barn, jag har nu funnit vänner, riktiga helyllevänner lite varstans. Unbelievable! ;) <3
Vem hade trott att JAG en dag skulle ha sådan tur?? För tursam känner jag mig. Och var dyker de upp då?? som jag sade, lite varstans... någon från kurser vi gått tillsammans, någon en svägerska till en gammal vän, någon är fd svägerska till min svägerska och någon hittade jag på Facebook efter 20 år!!

Det är sannerligen att vara tursam om något.

C uppsatsskrivandet fortsätter, i maklig takt, om ändå fokuserat. Om jag ändå inte var en sådan "språk nörd"
Meningsbyggnader och annat sätter lixom griller i huvudet på mig. Jag vill ju bara att det ska bli så bra som det bara går.. är det så fel...??

Nah, nu får ni ha det så bra!

Kram!

Sara ;)

Bild: http://www.major-arcana.net/wp-content/uploads/2009/11/anime-writing-full.jpg

Inga kommentarer: