tisdag, november 03, 2009

GLÄDJELISTA 3E NOVEMBER 2009


GLÄDJELISTA:

* ett mess från en älskad syster.. du vet hur man lyser upp i höstmörkret,
på riktigt!! Älskar dig!! <3

* PM et till C uppsatsen klar, och godkänd av magister D.

* Mina barn & min älskling, de som gör mitt liv till det bästa livet som finns!

* Jag ser ett slut på denna prövotid... kanske kanske e jag utexad i januari, som det var tänkt! ;)

* Vad spelar det för roll?? Vi klarar oss, finfint dessutom! Gillar inte att bli ljugen för bara... gillar inte att bli ratad heller.... omfamna, andas och se ljuset i mörkret....

* Snart , snart ska jag tillbax till världens bästa skola!! ( nästa vecka)

* Jag spar varje krona för att kunna resa till Kalix... håll tummarna. det gör jag!!

* Nya vänner, gamla vänner och ni därimellan!! Jag är så förunnad, att ha sådana underbara människor runt sig är ett mirakel!!

* Älsklings sida av släkten, alltid, alltid bor ni i mitt hjärta, ni är många, men jag har ett stort hjärta så ni rymms allihopa!! <3

* körkort i antågande... snart sätter jag igång... piece of a cake!!

* Duran Duran och A-ha, såklart! Jag får aldrig nog!! ;)

Kram!!

Sara ;)



Konceptet "Glädjelista" stulet med berått mod från Anne-Marie Körlings blogg ; annemariekorling.blogg.se

Inga kommentarer: