fredag, oktober 02, 2009

En helt vanlig kall höstdag i oktober...

Mycket läsning.... och mycket annat också.....

Ahh, har så mycket att göra att jag tror det exploderar alternativt inpoderar snart... ingen vacker syn!

Läsning... läsning..läsning....

Vår lärare inledde kursen igår med orden; Det finns de som tycker att detta är något av en intensivkurs... no shit!!??

Till kl 13oo idag, ska vi ha läst 6!! kapitel.... värre var det för de stackare som fick ynnesten att starta kl 09oo imorse....
Jaa, jag fick mina böcker först igår.. men piskad känner jag mig i alla fall...

Piskad borde även vår regering känna sig,
nu när det är 1 år kvar till val, slår Svedala alla rekord när det kommer till arbetslösheten hos unga.... snyggt att stå där med skägget i brevlådan, nu när vi är ordförandeland i EU och allt.....borde man inte se till att vi föregår med gott exempel då ..eller?? Undrar vilken lögn/bortförklaring de kommer med den här gången??!!

Hela helgen inbokad med aktiviteter, kul!! Men också välldans kallt om man ska tro väderprognosen...
Jag oroar mig för vår lilla kicka, jag hoppas att hon klarar sig!

Nah, åter till liltteraturen och den buss som jag inväntar...

Kram!

Sara ;)


Bild: http://humanpets.com/10000032162

Inga kommentarer: