måndag, juni 22, 2009

Midsommar och en tur med Rebecca..

Stenstrand, Torö... ahhh!



A small piece of heaven..





En fantastisk sommarhimmel..

En liten bit av havet..



Midsommarafton spenderade vi på stenstrand, Torö.....
Vi åt vår medhavda lunch & jordgubbar till efterrätt, i ömsom smådugg ömsom solhimmel. Men tillslut fick vi ändå ge med oss, när det efter ca 2 timmar började spöregna. Men tillochmed då var det ett varmt regn, med stora varma droppar...
Vilka vågor sedan.. mmm not bad view, at all!
Dagen efter, på midsommardagen åkte jag och min älskling ut på en liten tur i vår älskade "becca". Älskling rodde, och jag bara var....
Jag skulle ro, men någon glömde... ahh det tar vi nästa gång såklart!
Alltså, en helg fylld med himmel, hav , god mat och de käraste jag har nära, nära. Bättre än så tror jag inte att man kan spendera en midsommarhelg.
Bilder: Sara
Stor kram!!
Sara ;)



Inga kommentarer: