onsdag, april 01, 2009

Quizz

Vad har du på dig nu?
chokladbrunklänningstunika, tights, kjol svart långkofta & basketkängor
Tar du tupplurar?
Imitt liv finns det ingen möjlighet till annat än sömn om natten är jag rädd
Om du vore ett träd vilket skulle det vara?
Hmm svårt, blodlönn kanske??
Vad blir det till middag?
Chili sans carne tror jag..
Vad var det sista du köpte?
Mjölk till en älskad tonåring..*ler**
Vad lyssnar du på just nu?
I musikväg samma som alltid, duran duran, a-ha , coldplay... annars sorlet från cafebesökare i cafeét på Lhs..
Favoritväder?
Ljumma havsvindar, sol som står högt och i bakgrunden ljudet av ett segel som fladdrar till ibland, nariga händer som glömt vantar - igen!!
Favoritresemål?
Norge, Paris, Kalix.. den plats där jag har mitt hjärta!
Nämn några saker du inte kan vara utan?
Min familj och mina vänner är inga saker!
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Mer tid..alltid mer tid..
Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Reinfeldt kanske?? skulle vilja veta vad som rör sig i hans huvud- egentligen....allt som han inte säger... men bara i några få minuter, sedan är jag Sara igen!
Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Måste jag åka själv?? hoppas inte! Kalix, nu var det länge sedan ..
Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Hh Dalai Lama the 14 th

Extrafråga: Favoritlukt?
Nygräddade pannkakor, eller kanelbullar..

Kram!
Sara ;)
Tanke och idé lånad från Anne-Marie Körlings blogg

Inga kommentarer: