tisdag, mars 31, 2009

Try again....

And if at first you don"t succeed You can dust it off and try again, try again Cause if at first you don"t succeed m You can dust it off and try again Dust yourself off and try again, try again .......

Så vad gör man?

När försök på försök bara misslyckas?? Reser sig upp och försöker igen!

Men.. det är långt ifrån alltid det känns så enkelt, en vis man eller kvinna ska ha sagt följande;

-så länge man vet sitt mål, är halva resan redan avklarad....

Mmm, visst ! Jättepeppande, och jätteklyshigt.. när man minst behöver det regnar det klyshor från en öppen himmel....

Det värsta måste ändå vara att tro att allt gått bra, riktigt bra för att sedan få reda på att allt var ... bluff! Invaggad falsk tro på det omöjliga..eller??

I really can beat this crap, I know I can!!

Så varför allt detta?? Kanske finns det ändå en mening?? Hur kul vore det att stå där ute i mitt klassrum, och inte kunna? att inte vara den som kan... Vem ska vi då luta oss mot, jag och mina elever??

Nah, jag kör så det ryker! Jag SKA visa dem att jag minsann inte är sämre än.. någon annan!

Kram!

;) Sara

Inga kommentarer: