fredag, juni 13, 2008

Homecoming...

Homecoming - hemkomst..(fritt översatt..*ler*)

Vart skulle du åka, om du skulle åka "hem"? Det enda stället där du kan vara du, där du kan känna trygghet och värme likväl som den kärlek som är så viktig...

Jag tror nog att vi alla har ett ställe, dit vi ibland önskar att vi var, där de närvarande förstår vad just du går ut på, där du inte behöver hålla skenet uppe, eller spela med i spelet, där du kan vara ...du !

Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Det är få förunnat, men jag har två vänner som liksom jag har hittat hem....för om jag personligen fick frågan idag, skulle jag svara:

- Jag är hemma!

Tusen tack för att just du såg mig, när jag var osynlig, älskar dig nu och förevigt,

Kram ;)

Bortsett från detta så är det en sjuhelsikes bra låt...*ler stort*

Chris Martin feat. Kanye West - Homecoming

Inga kommentarer: