onsdag, maj 12, 2010

Hört ur Barnamun....


Nytt inslag i bloggen.... "ur barnamun"..

Det kan tyckas lite underligt, men jag försäkrar, de kommentarer som formligen haglar ner om dagarna är... underliga, härliga, väl genomtänkta, och ibland inte så väl genomtänkta, men de upphör aldrig att förvåna och glädja oss vuxna.....

Underbara, underbara vidunderliga och härliga elever ger likaledes kommentarer och ... ahh det får ni läsa er till, nu hoppas jag bara att det blir lika roligt för er som det är för mig - dagligen!

Jag startar med en kommentar från tidigare i veckan...

Tomas 8 år; - Men Sara, det visste ju inte jag, när du började här .. att du skulle vara så cool, liksom....

- Hur rart som helst ju!!

Godkväll alla!

Kramar!!

Sara ;)




Bild: http://s.bebo.com/app-image/7925865476/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/03/30/38206356-303.jpg

Inga kommentarer: