onsdag, mars 31, 2010

Min första" riktiga" engelsklektion...

..Gick som en dans.. skulle mormor sagt......
Nu skulle hon sett mig, min älskling! I mitt rätta element, gjorde jag det jag älskar mest av allt.....
Jag var inte ens nervös, jag visste vad jag hade planerat att göra, och... det gjorde vi! ;)
Det handlade om att föra en dialog med bänkgrannen om vardagliga saker, vi startade lite lättsamt med det enkla, för att sedan bygga på mer för varje lektion vi har..
Jag har redan inte mindre än 7!! lektioner klara .... är någon devoted eller??? *ler**
Naturligtvis är inget ristat i sten, behöver jag modifiera kommer jag att göra det.... Mitt i lektionen mindes jag hur skakig jag var i början, hur nervositeten var min värsta fiende..... jag saknar Nynäs så jag kan dö, det gör jag, men nervositeten saknar jag .. inte!!
Kram till alla!!
Sara ;)
Bild . Sara

Inga kommentarer: