söndag, oktober 26, 2008

Utmaningen....

Jag har blivit utmanad av Sara...utmaningen handlar om smink...hmmm

Sminkar du dig varje dag?

-Japp , det behövs dessvärre..

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags?

vad kan det ta? 5-10 max 15 minuter, beroende på hur lite tid jag har, i värsta fall kör jag hela racet på bussen..*ler*

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad?

Ohh, inte alls så mycket som jag skulle vilja...kanske typ mellan 50 och 100 kr om man slår ut det på årsförbrukningen..fast det låter mycket

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?

LYX , alla dagar..fast det blir nästan alltid budget ..

Vad använder du för smink till vardags?

Mest Maybelline, mascara, ögonskugga och kajal..jag målar bara ögonen...tsss!


Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara?

Mascara...


Jag utmanar alla som vill att svara på denna lilla sminkutmaning!

Inga kommentarer: