torsdag, juli 17, 2008

IRON MAIDEN ROCKS!!








IRON MAIDEN "FEAR OF THE DARK" STHLM STADION 16 JULI 2008



-Jag gjorde det!!



Jag och en av mina bästa vänner, ja för det är han!


var igår på något så spektakulärt som Iron Maiden.... ja, jag erkänner, jag kände mig till en början som en katt bland hermeliner, men det gav med sig, det visade sig vara en äkta folkfest, av stora mått.

Publiken bestod av glada anhängare i princip alla åldrar, bara det gjorde att jag inte kände mig lika bortkommen *ler*

Och trots att jag egentligen bara kan texten på just "Fear of the dark" ( min favorit) tycker jag att det var en konsert som var väl värd sina pengar... mycket pga Maidens karismatiske sångare, och det faktum att resterande bandmedlemmar var med på allt bus. Jag hade mina föraningar om att jag kanske skulle tycka att detta var mindre bra, men..



- I stand completely and utterly corrected!



Jag lägger glatt till Iron Maiden på mina topp 5 bästa konserter genom tiderna.

-Tusen tack för en upplevelse utöver det vanliga! sorry,

-I thank you for an experience far beyond what I had imagined!





Kram /Hugs ;)

Bild: Sara



Inga kommentarer: